Логотипом компании дизайнеры выбрали толстенького восточного божка с гитарой. Они полагают (и поклонники бренда разделяют эту уверенность), что этот символ приносит удачу. Компания обращена не к рядовому обывателю, а к тем кто может позволить себе среди напряженной деловой атмосферы такой приближенный к хиппи образ жизни. Этот сплав восточной философии с музыкой стал истинной религией Голливуда и американской богемы. И брендовые концептуальные вещи безумно популярны среди золотой молодежи Америки.
Вскоре супруги принялись за создание моделей из трикотажа, а также головных уборов, обуви, купальников и очков. Все они имеют особый крой, рисунок, обработку швов, множество других стильных деталей. Правда, приобрести фирменные вещи не слишком просто. Но ограниченность доступа только подогревает ажиотаж вокруг новой «Настоящей Религии». А создатели не гонятся за массовостью, предпочитая разрабатывать новые шедевры.
К созданию своих собственных ароматов компания приступила уже не волне популярности, в 2008 году. Ароматы этого бренда создаются по лицензии концерна Elisabeth Arden. На 2017 год в арсенале компании 5 ароматов. Правда, последний из них выпущен аж в 2012 но мы надеемся на продолжение линии.
True Religion - одна з наймолодших і оригінальних модних компаній, що спеціалізується на виробництві джинсового одягу. Моделі цього бренду носять багато зірок шоу-бізнесу і легенди поп-культури. Заснована вона була в 2002 році талановитими подружжям - Jeffrey і Kym Lubell. Сьогодні True Religion входить в десятку найбільш популярних люксових брендів, які використовують в роботі денім.
Логотипом компанії дизайнери вибрали товстенького східного божка з гітарою. Вони вважають (і шанувальники бренду поділяють цю впевненість), що цей символ приносить успiх. Компанія звертається не до пересiчного обивателя, а до тих, хто може дозволити собі серед напруженої ділової атмосфери такий наближений до хіпі спосіб життя. Цей сплав східної філософії з музикою став справжньою релігією Голлівуду і американської богеми. І брендові концептуальні речі мають шалену популярність серед золотої молоді Америки.
Невдовзі подружжя взялися за створення моделей з трикотажу, а також головних уборів, взуття, купальників і окулярiв. Всі вони мають особливий крій, малюнок, обробку швів, безліч інших стильних деталей. Щоправда, придбати фірмові речі не дуже просто. Але обмеженість доступу тільки підігріває ажіотаж навколо нової «Справжньої Релігії». А творці не женуться за масовістю, вважаючи за краще розробляти нові шедеври.
До створення своїх власних ароматів компанія приступила вже не хвилі популярності, в 2008 році. Аромати цього бренду створюються за ліцензією концерну Elisabeth Arden. На 2017 рік в арсеналі компанії 5 ароматів. Хоча останній з них випущений аж в 2012 роцi, ми сподіваємося на продовження лінії.
|