Бренд нацелена создание одежды и аксессуаров класса «люкс». Поэтому среди ее клиенток были выдающиеся актрисы того времени – Роми Шнайдер, Марлен Дитрих, Натали Вуд и другие. Этот дом в течении 20 лет традиционно открывал все показы Высокой Моды в Париже.
Основой построения бренда были истинно французские шарм и элегантность. На фоне джинсовой революции роскошные ткани, вышивка и кружева от Торрант стали символом не только роскоши, но и утонченности. Этому же стилю соответствует и парфюмерия компании. Ее ароматы созданы для женщины элегантной успешной и имеющий хороший вкус.
С 1985 года акционером модного дома стала компания Groupe Chammas из Ливана, специализирующаяся на недвижимости. С годами доля акций риэлторской компании росла, и в 2002 она получила контрольный пакет. В том же году основательнице пришлось оставить компанию, из-за разницы подходов к управлению с главным акционером.
Всего в компании создано 6 ароматов, за период с 2001 по 2008 год. Но приобрести их сегодня достаточно сложно. Производство парфюмерии продолжается, но небольшими партиями. Поэтому в обычных магазинах их достать почти невозможно – они просто продаются по фирменным торговым точкам компании, и даже с бесплатной доставкой. Очевидцы покапали аромат в Париже, на Вандомской площади в этом году. А те немногие что остались в розничной торговле, спрятанные по углам – увы, утратили верхние ноты. Но раскрываются даже лучше, чем новые.
Компанія Torrente була заснована в 1969 році, і її творцем була французький дизайнер Rose Mett-Torrente. Він випускає одяг, аксесуари, і протягом декількох років випускав парфумерну лінію, яка користувалася (і продовжує користуватися) популярністю у цінителів. Мадам Rose Mett-Torrente стала першою жінкою, офіційно визнаної в якості кутюр'є Палатою Високої моди Франції.
Бренд націлена створення одягу та аксесуарів класу «люкс». Тому серед її клієнток були видатні актриси того часу - Ромі Шнайдер, Марлен Дітріх, Наталі Вуд та інші. Цей будинок протягом 20 років традиційно відкривав всі покази високої моди в Парижі.
Основою побудови бренду були істинно французькі шарм і елегантність. На тлі джинсового революції розкішні тканини, вишивка і мережива від Торрант стали символом не тільки розкоші, а й витонченості. Цьому ж стилю відповідає і парфумерія компанії. Її аромати створені для жінки елегантною успішної і має хороший смак.
З 1985 року акціонером модного будинку стала компанія Groupe Chammas з Лівану, що спеціалізується на нерухомості. З роками частка акцій ріелторської компанії росла, і в 2002 вона отримала контрольний пакет. У тому ж році засновниці довелося залишити компанію, через різницю підходів до управління з головним акціонером.
Всього в компанії створено 6 ароматів, за період з 2001 по 2008 рік. Але придбати їх сьогодні досить складно. Виробництво парфумерії триває, але невеликими партіями. Тому в звичайних магазинах їх дістати майже неможливо - вони просто продаються по фірмовим торговим точкам компанії, і навіть з безкоштовною доставкою. Очевидці покрапав аромат в Парижі, на Вандомській площі в цьому році. А ті деякі що залишилися в роздрібній торгівлі, заховані по кутах - на жаль, втратили верхні ноти. Але розкриваються навіть краще, ніж нові.
|