Сегодня в нашей стране компания ассоциируется в основном с недорогой качественной парфюмерной линией. Но в мире она больше известна как производитель одежды для спорта и стиля casual – для повседневной жизни. Перейдя из спорта в бизнес, начинающий предприниматель стартовал с того, что знал – производства футболок для теннисистов, экспериментируя с цветом и формой. Затем перешел к одежде для других видов спорта – гольфа, горных лыж, баскетбола, пляжные аксессуары, одежду для отдыха. А вскоре переключился с одежды для спортсменов на любителей активного отдыха, и кто хочет проводить свободное время в удобной и красивой одежде и обуви. К средине 70-х одежда от Sergio Taccini стала настоящей иконой стиля среди спортсменов, а в 80-х завоевала всемирную популярность.
В области парфюмерии компания дебютировала в 1987 году, сразу найдя свою нишу: их ароматы ассоциируются со свежестью, движением, молодостью, радостью жизни. Успехом пользуются как женские, так и мужские ароматы от Sergio Taccini. Они предназначены для тех, кто не боится рисковать, получая от жизни только лучшее. Производство парфюмерии осуществляется вместе с компанией Perfume Holding.
Компания успешно развивалась вплоть до 2007 года, когда из-за мирового кризиса она оказалась на грани банкротства. Положение спасли два бизнесмена - Билли Нгоком из Гонконга и Рональд Баркл из США. Они выкупили компанию и восстановили популярность бренда, подписав выгодные контракты на его рекламу с сильнейшими теннисистами мира. Сегодня бренд имеет около 100 фирменных магазинов по всему миру, (большая часть из которых – в Китае).
Смена владельцев не привела к ухудшению качества и престижа компании, как в одежде, так и в области парфюмерии – компания продолжает выпускать качественную парфюмерию мирового класса по разумным ценам.
Iсторія бренду Sergio Tacchini (прізвище італійське, тому правильніше читається «Таккінi») почалася в 1966 році. Правда, спочатку кампмнiя називалася «Sandys S.p.A», і тільки через деякий час отримала нинішнє ім'я, по прізвищу засновника - досить відомого італійського тенісиста, чемпіона Італії та володаря Кубка Девіса.
Сьогодні в нашій країні компанія асоціюється в основному з недорогою якісною парфумерною лінією. Але в світі вона більше відома як виробник одягу для спорту та стилю casual - для повсякденного життя. Перейшовши зі спорту в бізнес, підприємець-початківець стартував з того, що знав - виробництва футболок для тенісистів, експериментуючи з кольором і формою. Потім перейшов до одягу для інших видів спорту - гольфу, гірських лиж, баскетболу, почав випускати пляжні аксесуари, одяг для відпочинку. А незабаром переключився з одягу для спортсменів на любителів активного відпочинку, якi бажали б проводити вільний час в зручному і гарному одязі і взутті. До середини 70-х одяг від Sergio Taccini став справжньою іконою стилю серед спортсменів, а в 80-х завоював всесвітню популярність.
В області парфумерії компанія дебютувала в 1987 році, відразу знайшовши свою нішу: її аромати асоціюються зі свіжістю, рухом, молодістю, радістю життя. Успіхом користуються як жіночі, так і чоловічі аромати від Sergio Taccini. Вони призначені для тих, хто не боїться ризикувати, отримуючи від життя тільки найкраще. Виробництво парфумерії здійснюється разом з компанією Perfume Holding.
Компанія успішно розвивалася аж до 2007 року, коли через світову кризу опинилася на межі банкрутства. Положення врятували два бізнесмена - Біллі Нгок з Гонконгу і Рональд Барклі з США. Вони викупили компанію і відновили популярність бренду, підписавши вигідні контракти на його рекламу з найсильнішими тенісистами світу. Сьогодні бренд має близько 100 фірмових магазинів по всьому світу, (бiльша частина з яких - в Китаї).
Зміна власників не призвела до погіршення якості та престижу компанії, як в одязі, так і в області парфумерії - компанія продовжує випускати якісну парфумерію світового класу за розумними цінами.
|