Развитие бренда "Прада" началось с приходом к управлению компанией дочери Марио, Луизы в 1958 году. Основным направлением деятельности оставались экзотические сумки, но к ним прибавились коллекции аксессуаров и одежды. А к 1970 году сумки стали непременным аттрибутом аристократического стиля. И тем не менее торговля сумками к 1970-м годам перестала окупаться, и компания оказалась на грани финансового краха.
В 1979 году управление компанией перешло в внучке основателя - Миучии Прада (которую часто называют детским прозвищем Миу-Миу). Она изменила направление деятельности компании, переориентировав ее на выпуск готовой одежды. Стильная одежда завоевала симпатии клиентов. И почти сразу же стала бестселлером. Вскоре появилась линия молодежной одежды, очков, аксессуаров.
Первую парфюмерную коллекцию компания выпустила в 2003 году - это была серия "номерных" духов, каждый из которых был сфокусирован на определенной "ноте (Ирис, Фиалка, Тубероза и так далее). Эти ароматы были предназначены скорее для продажи в салонах "Прада". Первый аромат для "свободной продажи" - Prada Eau de Parfum появился в 2004 году. В настоящее время компания выпускает парфюмерные композиции при сотрудничестве с концерном Puig.
Модний дім Prada (Прада) був заснований в 1913 році в Мілані. Тоді це був магазин, який називався "Fratelli Prada". Його засновниками був Маріо Прада, який за підтримки свого брата Мартіно вирішив залучити клієнтів ексклюзивними сумками з моржової шкури.
Розвиток бренду "Прада" почалося з приходом до управління компанією дочки Маріо, Луїзи в 1958 році. Основним напрямком діяльності залишалися екзотичні сумки, але до них додалися колекції аксесуарів та одягу. А до 1970 року сумки стали неодмінним аттрібутом аристократичного стилю. І тим не менше торгівля сумками до 1970-м рокам перестала окупатися, і компанія опинилася на межі фінансового краху.
У 1979 році управління компанією перейшло в внучці засновника - Міучія Прада (яку часто називають дитячим прізвиськом Міу-Міу). Вона змінила напрямок діяльності компанії, переорієнтувавши її на випуск готового одягу. Стильний одяг завоювала симпатії клієнтів. І майже відразу ж стала бестселером. Незабаром з'явилася лінія молодіжного одягу, окулярів, аксесуарів.
Першу парфумерну колекцію компанія випустила в 2003 році - це була серія "номерних" духів, кожен з яких був сфокусований на певній "ноті (Ірис, Фіалка, Тубероза і так далі). Ці аромати були призначені скоріше для продажу в салонах" Прада ". Перший аромат для "вільного продажу" - Prada Eau de Parfum з'явився в 2004 році. В даний час компанія випускає парфумерні композиції при співпраці з концерном Puig.
|