Взлет популярности бренда начался с 1968 года, когда его возглавили Odette Barouch и Jocelyne Bismuth. Старшая сестра (Odetta) взяла на себя функции технического руководителя, а младшая Jocelyne начала придумывать дизайн женского белья. Это был период кризиса в производстве. Оглядываясь назад, Одетта вспоминает "Нет, никакого риска не было. Нам просто нечего было терять!"
За пару десятков лет бренд завоевал прочное место в сфере производства готовой одежды, а броские рекламные слоганы, вроде "Morgan de toi" (Морган де туа) перешли в молодежный "сленг", или "арго" - припев песни Renaud Sechan 1983 года звучал как "Que j’suis morgane de toi" - и это стало означать "Я люблю тебя".
С конца 1980-х годов компания вышла на международный рынок, и начала расширять ассортимент продукции. Начинают выпускаться не только одежда, но и аксессуары, обувь, часы и парфюмерия. С 2003 года начинают выходить ароматы компании, завоевавшие признание целевой аудитории - женщин в возрасте от 18 до 40 лет.
Хотя капитализация компании осуществляется совместно с Beaumanoir group, до сегодняшнего дня Morgan находится во владении одной семьи - сегодня ей управляют дочери и племянницы основательниц. Парфюмерия выпускается в сотрудничестве с компанией Cofinluxe.
Популярний французький бренд Morgan (Морган) почав свою роботу як текстильна фабрика в 1947 році. Однак поштовх до розвитку він отримав в роки кризи текстильної промисловості Франції 1967-68 років, коли до керівництва підприємства прийшли дочки засновників - сестри Одетта і Джослин. І тепер ця марка настільки популярна, що увійшла у французький молодіжний сленг.
Зліт популярності бренду почався з 1968 року, коли його очолили Odette Barouch і Jocelyne Bismuth. Старша сестра (Odetta) взяла на себе функції технічного керівника, а молодша Jocelyne почала вигадувати дизайн жіночої білизни. Це був період кризи у виробництві. Озираючись назад, Одетта згадує "Ні, ніякого ризику не було. Нам просто нічого було втрачати!"
За пару десятків років бренд завоював міцне місце в сфері виробництва готового одягу, а помітні рекламні слогани, на кшталт "Morgan de toi" (Морган де туа) перейшли в молодіжний "сленг", або "арго" - приспів пісні Renaud Sechan 1983 звучав як "Que j'suis morgane de toi" - і це стало означати "Я кохаю тебе".
З кінця 1980-х років компанія вийшла на міжнародний ринок, і почала розширювати асортимент продукції. Починаючи випускатися не тільки одяг, але і аксесуари, взуття, годинник і парфумерія. З 2003 року починають випускатися аромати компанії, що завоювали визнання цільової аудиторії - жінок у віці від 18 до 40 років.
Хоча капіталізація компанії здійснюється спільно з Beaumanoir group, до сьогоднішнього дня Morgan знаходиться у володінні однієї сім'ї - сьогодні у керма стоять дочки і племінниці засновниць. Парфумерія випускається у співпраці з компанією Cofinluxe.
|