Основан был бренд двумя подругами из Калифорнии, Pamela Skaist-Levy и Gela Nash-Taylor (Памелой Скайст-Леви и Гэлой Нэш-Тэйлор). Гэл была актрисой сериалов, а Памела работала дизайнером головных уборов. И вот однажды они решили, что гламур и удобство - это вовсе не противоположность. Например, обе возмутились бесформенной одеждой для беременных. Женщина должны быть красивой всегда! - решили подруги. Они объединили усилия, энтузиазм и средства (около 200 тыс. долларов) и основали компанию по выпуску удобных велюровых спортивных костюмов Travis Jeans (которую позже переименовали в Juisy Couture).
Так как денег на раскрутку у них не было, они просто послали свой костюм Мадонне. Та пару раз "засветилась" в нем перед папарацци - и новой компании была обеспечена бешеная реклама. Ярко-розовые спортивные костюмы стали хитом сезона. А основной изюминкой стала неприкрытая сексуальность, легкий эпатаж и отличный крой.
Компания даже приобрела собственный герб - два терьера, котрые держат щит с тремя сердечками и надписью "Love G&P" (Глэм и Памела). Внизу идет надпись "Сделано в Гламурной Америке".
В 2003 году бренд выкупила компания Liz Clairborn, за 51 млн. долларов. При этом подруги оставили за собой как должности дизайнеров, так и право получать проценты с продаж. В настоящее время стоимость компании - более 300 млн. долларов.
К выпуску парфюмерии бренд приступил в 2006 году. Правда, первый аромат критики окрестили "Духи для Барби", Но тем не менее, многим женщинам они нравятся. Выпускает бренд также парфюмерию для мужчин и животных. А последний аромат - Dirty English - стал хитом продаж.
Джусі Кутюр - американський бренд модного одягу, взуття, аксесуарів, сумочок, годинникiв і парфумерії. Основна аудиторія бренду - жінки у віці від 10 до 26 років. Хоча випускають вони аксесуари і для чоловіків, і інших домашніх улюбленців. Гламур, зручність і трохи іронії - ось основна ідея бренду, яка привертає до нього більшість клієнтів.
Заснований був бренд двома подругами з Каліфорнії, Pamela Skaist-Levy і Gela Nash-Taylor (Памелою Скайст-Леві і Гелой Неш-Тейлор). Гел була актрисою серіалів, а Памела працювала дизайнером головних уборів. І ось одного разу вони вирішили, що гламур і зручність - це зовсім не протилежності. наприклад, обидві обурилися безформеним одягом для вагітних. Жінка повинні бути красивою завжди! - Вирішили подруги. Вони об'єднали зусилля, ентузіазм і кошти (близько 200 тис. Доларів) і заснували компанію по випуску зручних велюрових спортивних костюмів Travis Jeans (яку пізніше перейменували в Juisy Couture).
Грошей на розкрутку у них не було, i вони просто послали свій костюм Мадонні. Та пару раз "засвітилася" у ньому перед папараці - і нової компанії була забезпечена скажена реклама. Яскраво-рожеві спортивні костюми стали хітом сезону. А основною родзинкою стала неприкрита сексуальність, легкий епатаж і відмінний крій.
Компанія навіть придбала власний герб - два тер'єра, котрі тримають щит з трьома сердечками і написом "Love G & P" (Глем і Памела). Внизу йде напис "Зроблено в Гламурнiй Америці".
У 2003 році бренд викупила компанія Liz Clairborn, за 51 млн. доларів. При цьому подруги залишили за собою як посади дизайнерів, так і право отримувати відсотки з продажу. В даний час вартість компанії - більше 300 млн. Доларів.
До випуску парфумерії бренд приступив в 2006 році. Правда, перший аромат критики охрестили "Парфуми для Барбі", Але тим не менш, багатьом жінкам вони подобаються. Випускає бренд також парфумерію для чоловіків і тварин. А останній аромат - Dirty English - став хітом продажів.
|