Родился Джон Ричмонд в Мидлтоне, Манчестер. Образование он получил в Политехническом университете Кингстона, в 1982 году. А первые работы получили известность уже в 1984, когда и была открыта компания Richmond-Cornejo. Первый заказ он получил от владельца магазина, где работала его девушка - тот обратили внимание на необычную одежду и заказал несколько экземпляров, которые быстро продались.
В 1987 он начал выпускать одежду под собственным именем, а известность к нему пришла, когда сшитая им кожаная куртка "засветилась" в клипе Джорджа Майкла. Дизайнер вообще отлично вписался в клубно-музыкальную тусовку, работая над костюмами для Мика Джагнера, Энни Леннокса, Мадонны и других. В одежде, кроме отличного кроя, сочетаются также байкерские и панковские мотивы, элементы глем-рока. Известность также принесла ему модель джинсов с заниженной талией, с огромной надписью "RICH" на заднице. Грубая шутка, возведенная в ранг моды - так можно описать его стиль.
С 1995 года компания выходит за пределы Великобритании, а с 1997 начинает производить кроме мужской еще и женскую линию одежды. а с 2000 - начинает выпускать аксессуары. К выпуску парфюмерии бренд перешел в 2009 году, совместно с компанией Euroitalia SRL. И первые же опыты показали отличный результат. Парфюмерия отлично отражает бунтарский дух дизайнера - рок-н-ролл и уличная моде, смесь брутальности и утонченности.
Джон Річмонд - англійський дизайнер, девізом якого є три "D" - Destroy, Disorientate, Disorder (Руйнування, Дізоріентація, Безлад). А основними мотивами - музика і релігія. Особливо цінують його роботи в клубному та артистичному середовищі - і саме клубна культура просуває його на вершину сучасної моди.
Народився Джон Річмонд у Мідлтоні, Манчестер. Освіту він здобув у Політехнічному університеті Кінгстона, в 1982 році. А перші роботи здобули популярність вже в 1984, коли і була відкрита компанія Richmond-Cornejo. Перше замовлення він отримав від власника магазину, де працювала його дівчина - той звернули увагу на незвичайний одяг і замовив кілька примірників, які швидко продалися.
У 1987 він почав випускати одяг під власним ім'ям, а популярність до нього прийшла, коли зшита їм шкіряна куртка "засвітилася" у кліпі Джорджа Майкла. Дизайнер взагалі відмінно вписався в клубно-музичну тусовку, працюючи над костюмами для Міка Джагнера, Енні Леннокса, Мадонни та інших. В одязі, крім відмінного крою, поєднуються також байкерські та панковские мотиви, елементи глем-року. Популярність також принесла йому модель джинсів із заниженою талією, з величезним написом "RICH" на дупі. Грубий жарт, зведена в ранг моди - так можна описати його стиль.
З 1995 року компанія виходить за межі Великобританії, а з 1997 починає виробляти крім чоловічої ще й жіночу лінію одягу. а з 2000 - починає випускати аксесуари. До випуску парфумерії бренд перейшов в 2009 році, спільно з компанією Euroitalia SRL. І перші ж досліди показали відмінний результат. Парфумерія відмінно відображає бунтарський дух дизайнера - рок-н-рол і вулична моді, суміш брутальності і витонченості.
|