В 1880 сын Тьери, Шарль-Эмиль Эрмес, расширил сферу деятельности компании и круг покупателей. Он начал выпускать более разнообразное снаряжение, а также начал продавать товар не только аристократам (как того требовал Тьери), но и всем желающим. Внук Тьери, Эмиль, принявший управление компанией в 1902 году, пошел еще дальше. Он начал изготавливать не только упряжь, но аксессуары для тогдашней новинки - автомобиля. А также кожаные сумки, изделия из серебра из фарфора, чемоданы и одежду для гольфа.
В 1922 году супруга Эмиля пожаловалась на отсутствие элегантных и вместительных сумочек в Париже. Так появилась особая сумка на молнии, выполненная "седельным швом", которая вскоре стала символом компании.
Расширялась и линейка производимых товаров. Первая коллекция женской одежды была разработана компанией в 1929 году, а первый аромат - в 1951. В 1970-х компания начала производить эксклюзивные часы на предприятиях Швейцарии.
Несмотря на коммерческий успех, внутри компании нарастала напряженность в связи с разделом имущества. И в 1993 часть акция была выставлена на продажу. За несколько дней их стоимость взлетела в 34 раза, и оставшиеся акционеры перешли из разряда миллионеров в раздел миллиардеров.
Сегодня парфюмерия является одной из важных отраслей деятельности компании, наряду с производством эксклюзивных кожаных изделий (например, чехлы для Apple iPad2 стоимостью $14 000) и уникальных часов в хрустальном корпусе, работающих от перепада температур. Официальным парфюмером, котрый производит последние ароматы для Эрмес, является Jean-Claude Ellena.
Компанія Ермес (Hermes) в даний час спеціалізується в широкій області люксових виробів зі шкіри, сумок, аксесуарів, одягу, парфюмерії, годинників. Заснована вона була в 1937 році вихідцем з Німеччини Тьєрі Ермесом (Thierry Hermes), як майстерня з виготовлення якісної кінської упряжі. А логотипом стала помаранчева карета.
У 1880 син Тьєрі, Шарль-Еміль Ермес, розширив сферу діяльності компанії і коло покупців. Він почав випускати більш різноманітне спорядження, а також продавати товар не тільки аристократам (як того вимагав Тьєрі), але і всім бажаючим. Онук Тьєрі, Еміль, який прийняв управління компанією в 1902 році, пішов ще далі. Він почав виготовляти не тільки упряж, але аксесуари для тодішньої новинки - автомобіля. А також шкіряні сумки, вироби зі срібла з порцеляни, валізи і одяг для гольфу.
У 1922 році дружина Еміля поскаржилася на відсутність елегантних і містких сумочок в Парижі. Так з'явилася особлива сумка на блискавці, виконана "сідельних швом", яка незабаром стала символом компанії.
Розширювалася і лінійка вироблених товарів. Перша колекція жіночого одягу була розроблена компанією в 1929 році, а перший аромат - в 1951. У 1970-х компанія почала виробляти ексклюзивний годинник на підприємствах Швейцарії.
Незважаючи на комерційний успіх, всередині компанії наростала напруженість у зв'язку з розподілом майна. І в 1993 частина акція була виставлена на продаж. За кілька днів їх вартість злетіла в 34 рази, і акціонери перейшли з розряду мільйонерів в розділ мільярдерів.
Сьогодні парфумерія є однією з важливих галузей діяльності компанії, поряд з виробництвом ексклюзивних шкіряних виробів (наприклад, чохли для Apple iPad2 вартістю $ 14 000) і унікальних годин в кришталевому корпусі, що працюють від перепаду температур. Офіційним парфумером, котрий виробляє останні аромати для Ермес, є Jean-Claude Ellena.
|