Хотя, по некоторым сведениям, Франк Оливье не был профессиональным дизайнером, он родился в семье высокопоставленного дипломата, где вырос под впечатлением от богатых одежд дипломатических приемов. А его дед был поставщиком тканей для домов Haute Couture. К тому же он был прекрасным организатором. Компания быстро завоевала признание во всем мире, и уже в 1967 году были открыты первые бутики не только в Европе, но и в США и Японии. Отличительной особенностью бренда было использование только натуральных материалов, "текучих" тканей и урбанистического стиля. А также обилия принтов. И все это - при демократичной ценовой политике.
Первый аромат компании, Frank Oliver, был представлен в 1993 году, на выставке в Duty Free в Каннах. Аромат и дизайн флакона (знаменитая "ракушка") разрабатывался лично Френком Оливье в сотрудничестве с парфюмером Марком Бакстоном. С тех пор создание косметики и парфюмерии в сотрудничестве с компанией Sodip стало одним из главных направлений деятельности бренда.
Франк Олівьє - цікавий бренд модного одягу. Він був заснований в 1955 році, коли підприємець родом з Аргентини відкрив трикотажну фабрику у Франції. Чомусь він не став називати компанію своїм ім'ям, а утворив назву з імен своїх синів - Франка та Олів'є. Заснований пізніше (в 1964-му) модний будинок отримав ту ж назву, і в історію парфумерії сам дизайнер увійшов саме під цим псевдонімом. Справжнє прізвище широкій публіці невiдоме. Практично невiдома навіть його зовнішність - часто замість портрета дизайнера публікують його тезку, колоритного вусаня - міністра у справах аборигенів Канади.
Хоча, за деякими відомостями, Франк Олівьє не був професійним дизайнером, він народився у родині високопоставленого дипломата, де виріс під враженням від багатих шат дипломатичних прийомів. А його дід був постачальником тканин для будинків Haute Couture. До того ж він був прекрасним організатором. Компанія швидко завоювала визнання у всьому світі, і вже в 1967 році були відкриті перші бутики не тільки в Європі, але і в США та Японії. Відмінною особливістю бренду було використання тільки натуральних матеріалів, "текучих" тканин і урбаністичного стилю. А також великої кількості принтів. І все це - при демократичній ціновій політиці.
Перший аромат компанії, Frank Oliver, був представлений в 1993 році, на виставці в Duty Free в Каннах. Аромат і дизайн флакона (знаменита "черепашка") розроблявся особисто Френком Олів'є у співпраці з парфумером Марком Бакстон. З тих пір створення косметики та парфумерії в співпраці з компанією Sodip стало одним з головних напрямків діяльності бренду.
|