Основатель бренда, Энцо Феррари родился в 1898 году, в семье владельца слесарной мастерской. Впервые попав на автогонки в возрасте 10 лет, он "заболел" автоспортом. И впервые сел за руль отцовского автомобиля в 13 лет. Но затем началась Первая Мировая, и рядовой Феррари занялся подковыванием мулов и ремонтом повозок в артиллерийской части.
После войны он стал испытателем автомобилей в известной компании CMN. Однако спустя пару лет перешел в молодую и малоизвестную фирму Alfa-Romeo. Где стал гонщиком спортивной команды. После одной из побед, в 1923 году он познакомился с графом Баракки. Тогда семья героя и предложила молодому гонщику нанести на автомобиль герб Баракки - черного вздыбленного жеребца, который украшал самолет погибшего в бою сына. Энцо так и сделал, добавив золотой щит - из герба города Модены. Так родилась знаменитая эмблема Феррари.
Когда в 1929 году Alfa-Romeo начала сворачивать подразделение автогонок, Энцо предложил компромисс - он организует гоночную команду Scuderia Ferrari (Конюшня Феррари), в которой переделывает серийные Альфа-Ромео в гоночные варианты. Попутно Энцо начал разрабатывать собственный автомобиль - и первая модель появилась в 1937 году. В 1939 была основана компания по выпуску собственных авто - Auto Avia Construzione Ferrari. Вот только Вторая Мировая не позволила развивать направление спортивных авто.
В году войны Феррари работал над авиационными моторами, но заводы были разбомблены в 1944 году. и Все же с 1947 года предприятие Ferrari S.A. приступило к выпуску сперва спортивных, а затем и дорожных суперкаров. И сегодня, несмотря а кризис в автоиндустрии, давление конкурентов и банкротство FIAT (которому практически принадлежит подразделение Ferrari), черный жеребец на желтом фоне продолжает будоражить умы и сердца настоящих любителей быстрых автомобилей.
Бренд Ferrari міцно асоціюється з автомобілями - найпотужнішими, найшвидшими і найдорожчими. Компанія була заснована в 1947 рщцi, а починаючи з 1999 року це бренд знайшов ще одну галузь розвитку - він почав випуск парфумерії спільно з компанією Perfume Holding. Парфумерія, на відміну від автомобілів, відноситься до середньої цінової групи. Таким чином компанія не тільки популяризує свій бренд, але й дає можливість якомога більшій кількості фанатів долучитися до "атмосфері Феррарі".
Засновник бренду, Енцо Феррарі народився в 1898 році, в родині власника слюсарній майстерні. Вперше потрапивши на автогонки у віці 10 років, він "захворів" автоспортом. І вперше сів за кермо батькового автомобіля в 13. Але розпочалася Перша Світова, і рядовий Феррарі зайнявся підковування мулів і ремонтом возів в артилерійській частині.
Після війни він став випробувачем автомобілів у відомій компанії CMN. Проте через пару років перейшов в молоду і маловідому фірму Alfa-Romeo. Де став гонщиком спортивної команди. Після однієї з перемог, в 1923 році він познайомився з графом Баракка. Тоді родина героя і запропонувала молодому гонщику нанести на автомобіль герб Баракка - чорного здибленого жеребця, який прикрашав літак загиблого сина. Енцо так і зробив, додавши золотий щит - з герба міста Модени. Так народилася знаменита емблема Феррарі.
Коли в 1929 році Alfa-Romeo почала згортати підрозділ автогонок, Енцо запропонував компроміс - він організовує гоночну команду Scuderia Ferrari (Конюшня Феррарі), в якій переробляє серійні Альфа-Ромео в гоночні варіанти. Попутно Енцо почав розробляти власний автомобіль - і перша модель з'явилася в 1937 році. У 1939 була заснована компанія з випуску власних авто - Auto Avia Construzione Ferrari. Ось тільки Друга Світова не дозволила розвивати напрямок спортивних авто.
У році війни Феррарі працював над авіаційними двигунами, але заводи були розбомблені в 1944 році. і Все ж з 1947 року підприємство Ferrari SA приступило до випуску спершу спортивних, а потім і дорожніх суперкарів. І сьогодні, незважаючи а криза в автоіндустрії, тиск конкурентів і банкрутство FIAT (якому практично належить підрозділ Ferrari), чорний жеребець на жовтому фоні продовжує розбурхувати уми і серця справжніх любителів швидких автомобілів.
|