Доменико Дольче родился в 1958 году, 13 августа в семье управляющего швейной фабрикой. Стефано Габбана младше его на 5 лет - он родился в 1963, 14 ноября. Он стал внебрачным ребенком модного стилиста. Оба они посвятили себя миру морды, и в 1982 году они встретились - устроившись ассистентами в одно ателье. Результатом стало создание своей дизайнерской студии, первый показ коллекции Real Woman в 1985 году и... оглушительный Коммерческий провал. Нет, отзывы в прессе были неплохими, но вот денег на продолжение работы не было.
Стефано даже отменил заказы ткани на следующую коллекцию. И только помощь семьи позволила устроить следующий показ. И уже следующий показ сделал их знаменитыми. Что еще раз подтверждает - обязательный успех с первого раза необходим только в парашютном спорте.
В настоящее время состояние компании оценивается более чем в 5 млрд. долларов, несмотря на штраф в миллион евро за неуплату налогов, который им пришлось выплатить в 2013 году. А 20 месяцев тюремного заключения (которые также назначил суд) им пришлось провести под домашним арестом.
К теме парфюмерии компания обратилась в 1992 году. В следующем, 1993 этот аромат (Dolce Gabbana Parfum) получил престижную премию. Но, конечно же, самым известным "хитом" компании стал D&G Light Blue и с тех пор не покидает верхних строчек рейтинга популярности.
Отличительной чертой рекламных компаний ароматов D&G становится привлечение актеров мирового уровня - Скарлет Йохансон, Мэтью Макконахи, Колина Фаррелла и других. На сегодняшний день компания выпустила более полусотни ароматов, и добрая половина из них - мировые хиты. Что убеждает в профессионализме работающих над ароматами дизайнеров.
Про компанію Dolce & Gabbana пишуться статті, розповідають з екрана телевізорів, і навіть співають пісні. Логотип компанії можна побачити буквально в будь-якому магазині. Можна сказати, що вони стали "всесвітнім народним брендом". Стиль, що складаються з нарочитих "понтів" і високоякісної роботи виніс пару модельєрів на вершину успіху. З'єднання витонченості та скандальності - ось що відрізняє цю марку
Доменіко Дольче народився в 1958 році, 13 серпня в сім'ї керівника швейною фабрикою. Стефано Габбана молодший за нього на 5 років - він народився в 1963, 14 листопада. Він став позашлюбною дитиною модного стиліста. Обидва вони присвятили себе світові морди, і в 1982 році вони зустрілися - влаштувавшись асистентами в одне ательє. Результатом стало створення своєї дизайнерської студії, перший показ колекції Real Woman в 1985 році і ... оглушливий Комерційний провал. Ні, відгуки в пресі були непоганими, але от грошей на продовження роботи не було.
Стефано навіть скасував замовлення тканини на наступну колекцію. І тільки допомога сім'ї дозволила влаштувати наступний показ. І вже наступний показ зробив їх знаменитими. Що ще раз підтверджує - обов'язковий успіх з першого разу необхідний тільки в парашутному спорті.
В даний час стан компанії оцінюється більш, ніж в 5 млрд. доларів, незважаючи на штраф у мільйон євро за несплату податків, який їм довелося виплатити в 2013 році. А 20 місяців тюремного ув'язнення (які також призначив суд) їм довелося провести під домашнім арештом.
До теми парфумерії компанія звернулася в 1992 році. У наступному, 1993 цей аромат ( Dolce Gabbana Parfum ) отримав престижну премію. Але, звичайно ж, найвідомішим "хітом" компанії став D & G Light Blue і з тих пір не покидає верхніх рядків рейтингу популярності.
Відмінною рисою рекламних компаній ароматів D & G стає залучення акторів світового рівня - Скарлет Йохансон, Метью Макконахі, Коліна Фаррелла та інших. На сьогоднішній день компанія випустила понад півсотні ароматів, і добра половина з них - світові хіти. Що переконує в професіоналізмі працюючих над ароматами дизайнерів.
|