Однако после правнука основателя, возглавлявшего компанию с 1943 по 1963, продолжателей дела в семье не осталось. И компанию купил часовой мастер из Германии, Карл Шойфель (Karl Scheufel). Именно с его приходом компания начала качественный рост. соединив высочайшее качество хронометров Chopard с ювелирным производством.
Именно Карл Шойфель не только ввел украшение часов драгоценными камнями, и такие модные модели, как Happy Diamond (бриллианты, свободно плавающие между сапфировыми стеклами). Под его руководством были разработаны новые стандарты ("калибры", или "L.U.C." по терминологии часовщиков) на механизмы, повысившие точность и надежность хронометров. Шопард стали эталоном швейцарских часов, сочетающих роскошь, точность и надежность. Особено после того, как стал спонсором Канского кинофестиваля.
Первый аромат был создан в сотрудничестве с компанией L'Oreal в 1992 году. Первый аромат, Casmir, пользовался огромным успехом. И с тех пор элитная парфюмерия стала неотъемлемой частью имиджа компании, дополняя основное ее направление. Многие флаконы напоминают огранку драгоценных камней, другие названы по именам часовых коллекций, созданных пломпанией.
Шопард (Chopard) - відома швейцарська компанія, прославлена колекціями годинників і ювелірних виробів. Історія її почалася в 1860 році, коли 24-річний Луї-Уліс Шопард (Louis-Ulysse Chopard ) відкрив годинникову фабрику в горах Юра, швейцарському містечку Сонвійе. Спеціалізувалася компанія на виготовленні хронометрів для залізничних компаній. Репутація компанії росла, і в 1920 році син засновника, Поль Луї (Paul Louis) відкрив філію в Женеві.
Однак після правнука засновника, який очолював компанію з 1943 по 1963, продовжувачів справи в сім'ї не залишилося. І компанію купив годинниковий майстер з Німеччини, Карл Шойфеле (Karl Scheufel). Саме з його приходом компанія почала якісне зростання. з'єднавши найвищу якість хронометрів Chopard з ювелірним виробництвом.
Саме Карл Шойфеле не тільки ввів моду прикрашати годинники дорогоцінними каменями, але створив такі модні моделі , як Happy Diamond (діаманти, вільно плаваючі між сапфіровими стеклами). Під його керівництвом були розроблені нові стандарти ("калібри", або "L.U.C." за термінологією годинникарів) на механізми, що підвищили точність і надійність хронометрів. Шопард стали еталоном швейцарських годинників, що поєднують розкіш, точність і надійність. Особено після того, як став спонсором Канського кінофестивалю.
Перший парфум був створений у співпраці з компанією L'Oreal в 1992 році. Перший аромат, Casmir , користувався величезним успіхом. І з тих пір елітна парфумерія стала невід'ємною частиною іміджу компанії, доповнюючи основне її напрямок. Багато флакони нагадують ограновування дорогоцінних каменів, інші названі за іменами часових колекцій, створених компаніею.
|