В 1970 году Джимми унаследовал семейный бизнес, и уже через 4 года модельный ряд и дизайн изменился полностью. На новых мощностях производится до пяти сотен пар обуви. Джимми не только сам начал разрабатывать новые типы обуви (например, открытые сабо), но и пригласил новых дизайнеров. И все же основное производство осталось ручным, что делает каждую модель эксклюзивной и повышает ее ценность среди пользователей. Сочетание новых технологий и традиционного качества выдвинуло компанию в первые ряды модных брендов.
Например, Балдинини изготавливает туфли для принцессы Дианы, герцогини Марии Терезы и Владимира Путина.
Кроме обуви, компания начинает выпускать очки, зонтики, сумки, часы и ремни. В 2006 году компания по инициативе Джимми Балдинини выпускает первую линию мужской и женской элитной парфюмерии. Сочетание старых и новых элементов, внимание к деталям и поиск новых веяний помогло парфюмерному бренду войти в лидеры.
Історично бренд Балдініні (Baldinini) сходить до невеликої сімейної майстерні, відкритої в 1910 році в Сан-Мауро-Паськолі, Італія . Нове життя в налагоджений побут сімейного підприємства вніс Джиммі Балдініні , онук засновника майстерні. Йому вдалося не просто переробити і розширити сімейний бізнес , а й вивести його на міжнародний ринок.
У 1970 році Джиммі успадкував сімейний бізнес, і вже через 4 роки модельний ряд і дизайн змінився повністю. На нових потужностях виробляється до п'яти сотень пар взуття. Джиммі не тільки сам почав розробляти нові типи взуття (наприклад , відкриті сабо) , а й запросив до роботи нових дизайнерів. І все ж основне виробництво залишилося ручним, що робить кожну модель ексклюзивною і підвищує її цінність серед користувачів. Поєднання нових технологій і традиційної якості висунуло компанію в перші ряди модних брендів.
Наприклад , Балдініні виготовляє туфлі для принцеси Діани , герцогині Марії Терези та Володимира Путіна.
Окрім взуття , компанія починає випускати окуляри, парасольки, сумки, годинник і ремені. У 2006 році компанія з ініціативи Джиммі Балдініні випускає першу лінію чоловічого і жіночого елітної парфумерії. Поєднання старих і нових елементів, увага до деталей і пошук нових віянь допомогло парфумерному бренду увійти в лідери ринку.
|